marți, 14 septembrie 2010

O scrisoare de intentie...originala.

Dragele mele,
Zilele acestea primesc cv-uri pe care le sortez, le aranjez, ma gandesc daca sa le dau sanse sa scrie celor care poate nu par a avea veleitati jurnalistice. Gasesc oameni cu pregatire deosebita, persoane care deja au posibilitatea de a scrie pe www.femeiastie.ro

Dar astazi mi-a fost dat sa gasesc un cv al unui domn a carui scrisoare de intentie m-a amuzat teribil. Cred ca aceasta scrisoare de intentie este una originala si extrem de funny. Dar apreciati va rog ce poate face un barbat pentru a-si lua de sotie iubita:

Scrisoare de intentie
!AJUTOR ! AM NEVOIE URGENTA DE UN LOC DE MUNCA !
Am nevoie urgenta de un job pentru ca vreau sa ma casatoresc ! Va rog sa ma ajutati !

DETIN DIPLOMA ARTS (Tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces si Comunicatii Retelistica cod COR 313210 )

Stimate Domn/Doamnă

Prin prezenta, intenţionez a-mi face cunoscută dorinţa de a candida pentru acest post în cadrul companiei dumneavoastră.
În ce priveşte pregătirea profesionala, sunt absolvent al ............

În speranta ca veti considera pregatirea mea profesionala potrivita astept un raspuns din partea dumneavoastra in vederea stabilirii unei întrevederi pentru a discuta aceasta posibilitate de angajare.
Vă mulţumesc pentru timpul acordat parcurgerii acestui material. Cu respect, I.C.
Ce ziceti, ii dam o sansa? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveti o opinie? Formulati-o! Aveti o intrebare? Adresati-o! Aici va puteti gasi raspunsurile la intrebarile voastre. Femeia Stie!