marți, 13 iulie 2010

GSK lanseaza parodontax® Gentle Whitening - pasta de dinti ce ajuta la prevenirea sangerarilor gingivale

GSK lanseaza parodontax® Gentle Whitening, pasta de dinti cu dubla actiune: ajuta la prevenirea sangerarilor gingivale si indeparteaza eficient si delicat petele, redand dintilor culoarea lor alba naturala.

Bucuresti, 13 iulie 2010 Noua pasta de dinti parodontax® Gentle Whitening completeaza gama parodontax® - special creata pentru a ajuta la prevenirea sangerarilor gingivale, oferind persoanelor interesate in prevenirea afectiunilor gingivale si beneficiul de albire delicata si eficienta a dintilor.

Gama parodontax® este apreciata de medicii dentisti din intreaga lume deoarece ajuta la prevenirea sangerilor gingivale. Pastele de dinti parodontax® au o combinatie unica de saruri minerale si extracte naturale de plante medicinale: menta, echinacea, musetel, smirna, salvie, ratania.

Astfel, noua pasta de dinti parodontax® Gentle Whitening combina eficacitatea extractelor naturale cu cea a sarurilor minerale: distruge agentii patogeni din cavitatea bucala responsabili de gingivita, neutralizeaza acizii care ataca dintii si gingiile si fortifica, in acelasi timp, gingiile. In plus, parodontax® Gentle Whitening asigura o senzatie prelungita de prospetime, albeste delicat si eficient dintii, si previne aparitia cariilor dentare, datorita continutului de fluor.

Pasta de dinti parodontax® Gentle Whitening 75ml este disponibila in magazine si farmacii la un pret recomandat de 18 RON.

parodontax® Gentle Whitening este un brand al companiei GlaxoSmithKline, care completeaza gama parodontax® - Gama Nr. 1 in Romania pentru ingrijirea gingiilor: pasta de dinti parodontax® Classic, pasta de dinti parodontax® Fluoride, apa de gura parodontax® pentru utilizare zilnica, periuta de dinti parodontax® cu peri extra-moi.

GlaxoSmithKline (GSK) este una dintre cele mai mari companii farmaceutice si de ingrijire a sanatatii din lume bazate pe cercetare. Compania GSK este dedicata imbunatatirii calitatii vietii umane, cu scopul de a permite oamenilor sa faca mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult. Divizia de Consumer Healthcare, prezenta in 130 tari, aduce o noua dimensiune dinamicii companiei GSK, cu vanzari de peste 5 miliarde de dolari anual.

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare dezvolta in permanenta domeniile in care activeaza: igiena orala, medicamente fara prescriptie medicala, dermo-cosmetice si nutritie. Marcile GSK Consumer Healthcare precum Coldrex, Aquafresh, Sensodyne, Parodontax, Corega, Panadol sunt cunoscute in intreaga lume. Pentru mai multe informatii despre companie, va rugam sa vizitati site-urile www.gsk.ro si www.gsk.com.


de la Aela Cotabita

PR Account Manager V+O Communication


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveti o opinie? Formulati-o! Aveti o intrebare? Adresati-o! Aici va puteti gasi raspunsurile la intrebarile voastre. Femeia Stie!