joi, 14 aprilie 2011

Moda pentru fetite - Shopping online

Sunt femeie si imi place sa fiu la moda. As prefera ca in loc sa imi pierd timpul prin magazine la cumparaturi, sa stau comod in fotoliu, cu laptopul in fata si sa navighez pe net, sa imi gasesc rochia potrivita doar din cateva click-uri.


Astfel, in acest ocean numit Internet, cu site-uri dedicate shopping-ului de tot felul, am reusit "sa gasesc" un site pe cat de simpatic si prietenor ca design, pe atat de util din punct de vedere functional, al shopping-ului online: Guapadress.ro


Ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost sectiunea cu rochii tematice pentru copii. Sunt superbe, deosebite prin croiala si modele dintre cele mai originale.

De asemenea, tot aici gasiti modele elegante pentru rochiile de seara ale domnisoarelor:


2 comentarii:

  1. m-ar interesa rochita de sus alb cu rosu pentru o fetita de 8 ani. garantez seriozitate. va multumesc, Iulia

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! Pentru a achizitiona o rochita pentru fetite, intrati pe www.guapadress.ro si veti gasi mai multe modele dragute.


    http://www.guapadress.ro/magazine/pentru-fetite/tinute-ocazie-fete

    RăspundețiȘtergere

Aveti o opinie? Formulati-o! Aveti o intrebare? Adresati-o! Aici va puteti gasi raspunsurile la intrebarile voastre. Femeia Stie!